Aangespoord door de kennis en artisticiteit van toonaangevende barbers, is STMNT een uniek merk dat verder gaat dan het product, dit is een merk met een doel. Een gemeenschap die respect heeft voor mensen die gedurfde, authentieke uitspraken doen. Mensen die opkomen voor waar ze in geloven. Dit is een gemeenschap die vakmanschap eert en ernaar streeft om beter te doen.
Wij zijn de pioniers van het moderne kappersvak. Onze missie is om meer te doen dan alleen maar een bijdrage te leveren; we zijn op zoek naar het herschrijven van de normen van de verzorging. We respecteren mensen die gedurfde, authentieke uitspraken doen. We creëren een gemeenschap van movers en shakers die onze industrie beïnvloeden. Mensen die opkomen voor waar ze in geloven. Met een echt gezamenlijke aanpak hebben we een merk gevormd dat verder gaat dan het product. Een merk met een doel.
Als creatievelingen en vernieuwers zijn we samengekomen om elk van onze producten van het begin te ontwerpen. We hebben er alles aan gedaan. Onze inspiratie. Onze kennis. Onze passie. We verlegden de grenzen en ontwikkelden uitzonderlijke formules. We hebben ze getest tot ze onze verwachtingen overtroffen. Het resultaat: drie uitgesproken stylingcollecties, begeleid door een 5-delige verzorgingslijn.
We hebben onze identiteit in elk aspect meegegeven. Het ontwerpen van een merk dat opvalt. Een merk om onze namen te ondertekenen.
Dit is ons statement.
STMNT wordt u gebracht door de groep van oprichters: Julius Arriola aka JULIUS CVESAR (@JULIUSCAESAR), Sofie Pok aka STAYGOLD (@STAYGOLD31) en Miguel Gutierrez aka NOMAD BARBER (@NOMADBARBER).
Barbers van beroep en scheppers van nature, dit team van innoveerders kent de branche door en door. En als je dat bereikt, vallen je dingen op. Dingen die beter kunnen. Dingen die anders kunnen. Wat heeft het voor zin om gewoon mee te gaan in de dagelijkse sleur als je een versnelling hoger kan?
Dus bundelden ze hun krachten om iets nieuws, iets beters te creëren. STMNT is een uniek merk met een doel. Een modern barberingsmerk dat de boel op z'n kop zet en een statement maakt.
Barbering, grooming, hairdressing... hoe je het ook noemt, de industrie is geëxplodeerd met creativiteit en het is een blijvertje. Vandaag de dag gaat verzorging verder dan 'onderhoud' of drie verschillende pomades. Je haar laten verzorgen is tegenwoordig de norm. Er goed uitzien is je voorrecht. Het gaat erom dat je je leven leeft en de keuze hebt om te zijn wie je wilt zijn, van de ene dag tot de andere.
De laatste jaren zijn barbering en hairdressing samengesmolten, ze zijn met elkaar verweven, veel meer 'één' geworden. De kernwaarden van het barbering zijn nog steeds aanwezig. De tradities, de vaardigheden. Maar de verzorging zelf is in een nieuw jasje gestoken, de klassieke codes van 'mannelijkheid' zijn in twijfel getrokken. Wie heeft ooit gezegd dat hoge fades, kuiven en tapers alleen voor mannen waren? De invloedrijke mensen hebben lawaai gemaakt en het wordt alleen maar luider.
Modern barbering is geavenceerd, lifestyle-gedreven en geslachtloos. Het gaat om het totaalpakket waarbij stijl op maat gemaakt is. De hele ervaring is geëvolueerd van in de salon tot de dagelijkse routine.
Imagobewuste individuen kiezen merken die hun persoonlijkheid weerspiegelen en professionals die ze vertrouwen. Gaan voor hoogwaardige producten die passen in hun levensstijl. Producten die er goed uitzien. Goed ruiken. Ontworpen om er scherp uit te zien. Ontworpen om een statement te maken.